Hejsan!

Idag gick det helt ok. Jag fick samma häst som alltid men han är SEG. Det är svårt att rida bra vägar på en ponny som saknar bjudning och idag gick det mindre bra. Men i början gick det super men sen när vi skulle hoppa bana så red jag en konstig väg och kom konstigt på nästa hinder. Men det gick bra, han hoppa ju över. ;)

Jag måste börja i hoppgrupp! Jag älskar att hoppa men det är svårt, det finns mycket att tänka på. Vägen, banan, tempot, osv. Men det är det som är så himla roligt!


Min dröm är hoppa 80-100 cm. Det vore väldigt häftigt!

Hon på bilden hoppar ca 80 cm.

Ha det bra!
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du klarar säkert att hoppa hur högt som helst om du bara övar :)

2011-12-29 @ 13:17:21
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0