Hemskt...

Jag heter Emelie Landerholm och är engagerad i djurrättsfrågor. Jag har via Djurrättsalliansen fått reda på att en kvinna som kallar sig Zenya både hyr ut hästar och hundar för sexuella tjänster, men även har ett produktionsbolag som gör porrfilmer byggda på tidelag.
På förstasidan på Zenyas hemsida finns en bild på en hingst eller valack, som vad jag tror skulle kunna vara en Tinker.
Jag undrar nu om ni på något sätt vill bidra med hjälp för att få tag på den här avskyvärda människan? Kanske kan ni lägga upp bilden på hästen på er blogg? Kanske finns det någon som då känner igen hästen?
Djur som far illa behöver oss, och då jag själv har en Tinker hoppade hjärtat över ett slag extra när jag såg detta.
Vad som också kan vara till intresse för era läsare är belöningen på 25.000 för den uppgiftslämnare som kan identifiera kvinnan.
Jag hoppas ni är villiga att hjälpa till att gå ytterliggare ett steg i rätt riktning för våra vänners skull!
Mvh
Emelie
http://www.djurrattsalliansen.se/inrikes/forbud-av-tidelag-valkomnas-djurrattsalliansen-erbjuder-25.000-kr-i-beloning.html
http://zenyazzp.webs.com/

/Sarah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0