Hon vill inte dö

När jag skriver det här så sitter min syster och gråter och säger att hon vill dö. Men det vill hon ju inte, eller? Nej, det klart hon inte vill. Men hon skriker att hon vill att en man ska komma och skjuta henne... Det gör ont i magen när jag skriver detta, jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner men jag ska försöka så gott jag kan.

Jag känner mig jätteledsen och jag vill inte att hon ska känna sig så. Jag känner att jag har gjort något fel men det har jag ju inte, men det känns så. Senaste gången hon kände såhär var längesen, kommer inte riktigt ihåg när. Hon har säkert gråtit i en timme. Jag vet vad jag ska göra så jag håller mig ur vägen och låter mamma sköta det. Jag orkar verkligen inte och jag vet att hon skulle bli arg om jag "la mig i".



Någon som varit i samma situation? Vad gjorde ni då?

/Sarah

P.S. Såg att detta blev ett jättevimsigt inlägg men det får duga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0