Kompisar

Hur blir det med kompisar när man har ett speciellt syskon? Personligen så har det aldrig varit ett större problem för mig. Det har ju hänt att en kompis skratta åt Rebecca men då sa jag till på skarpen och hon sluta direkt. Värre än så har det aldrig varit.

Men jag har hört att vissa kan inte ta med sina kompisar hem eftersom de tycker att ens syskon betér så konstigt. Vad de har gjort då är att de har berättat för sina kompsiar om sitt syskons betéende och då har det blivit bra för då förstår kompisarna. Men det finns ju knäppgökar överallt och kompisar är inget undantag. Det finns vissa som aldrig kommer att förstå, som inte vill förstå. De personerna är inga riktiga vänner och de förtjänar inte din tid och energi.

Det finns vuxna som inte förstår heller och de människorna går inte att prata med(tycker jag). Har de vuxit upp med sådana åsikter går de inte att ändra. Så slösa inte er energi på det.


Bild på mina kompisar. Lånad från deras blogg.

Har går det för er med era kompisar?

/Sarah  

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vem skrattade åt Rebecca?????????????

2011-12-06 @ 22:48:40
URL: http://doriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0