Besöksrekord!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hela 40 unika besökare!!!! Åh vad glad jag blir!!! Tack för alla fina kommentarer också!! Blir alldeles varm innuti. Nu har jag otroligt mycket motivation till att fortsätta och så fort jag blir frisk så kommer det fler långa inlägg det lovar jag!!! Ni förstår inte hur glad jag blir!!

Igen ifall ni vill kontakta mig gör ni det på [email protected] Ni får gärna skicka in era stories och med er tillåtelse kanske jag lägger ut det på bloggen ifall ni vill höra andras tankar och åsikter. Ni får gärna kontakta mig ifall ni vill ha råd eller stöd eller bara känna att ni blir hörda! Ni får absolut maila mig annat också.

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0