Den här bloggen...

...är inte bara till för de  som har syskon med autism som det kanske serut som eftersom jag har en syster med autism. Utan den här bloggen är till för ALLA som har syskon som är annorlunda i första hand. De som inte har något speciellt syskon får ju självklart också läsa den här bloggen, jag skriver ju om annat också.

Jag försöker variera så mycket som som möjligt men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig när jag ska skriva om andra funktioner också. Så jag tänkte att jag skulle börja skriva mer generellt och bara lite då och då om en specifik funktion. Låter det bra?

Jag kanske kan ta hjälp av dem som jag känner som har syskon med andra särskilda behov. Vi får se! ;)


Från när vi var i Danmark. Det regnade iprincip varje dag!!

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0