Tja!

Jag har lovat att berätta mer om migsjälv och det ska jag göra nu. Jag har en syster som heter Rebecca och har autism. Jonna har inga problem med skolan utan det är det sociala som är hennes svaga sida, hon förstår inte riktigt hon man är mot andra människor men det blir bättre och bättre för varje dag. Hon är en fantastisk syster med ett hjärta av guld. Ibland när hon är jobbig så frågar jag migsjälv varför fick jag en sån här syster men då tänker jag på alla bra grejer vi har har gjort tillsammans och jag vet innerst inne att jag skulle aldrig vilja ha en annan syster.






En blid från när vi var i USA förra sommarn. Coola brillor eller hur? ;)

Jag har också en mamma och en pappa som är skilda men båda bor i Stockholm.

/Sarah


Kommentarer
Postat av: COOKIEMONSTAH

fet coola mannen :D

2011-11-14 @ 16:32:26
Postat av: Anonym

Haha, undrar vem cookiemonstah är....hm....kan det vara den där jobbiga tjejen Alice..?

2011-11-14 @ 18:30:13
Postat av: COOKIEMONSTAH

hmmmm... Ja. Vem kan det vara...

2011-11-14 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0