Vilka blogar läser jag?

Det finns tre bloggar som jag läser regelbundet.

Den som jag har läst längst är Nellie Berntsson
Vet inte riktigt varför jag läser hennes blogg kanske för att hon är en tuff tjej som vågar stå för sina åsikter. ;)
De är också lite att när jag väl hade börjat läsa hennes blogg så kunde jag inte sluta. Det går helt enkelt inte. :)


Bild på Nellie

En annan blogg jag läser dagligen är TeamSL. Jag hittade bloggen genom youtube. Jag hade tittat på Sofia Gennes klipp på youtube och så sökte jag på google och hitta den här bloggen och blev jätteglad. Sen dess har jag läst blogggen. Det är en br blogg med varierade inlägg, lagom uppdatering och mycket bilder. Dessutom verkar båda två vara väldigt trevliga människor. :)





Så den sista bloggen jag läser dagligen är Lady Dahmer. Jag ser upp till Lady Dahmer och vill bli som hon när jag bli vuxen och jag vill fostra min framtida barn som hon. Hon vågar stå upp för sina fantastiska åsikter och hon tar inte skit från någon. Hon är en sann femenist (hon vill ha ett jämtställd samhälle) och det behöver världen. Tac vare hennes blogg har jag fått bättre självförtroende och jag inser bättre vilka rättigheter jag faktist har. Hon är kort sagt fantastisk!



Kolla in bloggerna! Ha det bra!
/Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0