Hej igen!

Nu är jag tillbaka. Hade det bäst hos min kompis. Jag har lite ont i huvudet nu så det blir inget långt inlägg det här. Men jag ville bara säga att jag lever. ;)

Imorgon börjar skola. Blä! Jag längtar inte direkt...

Btw, Rebecca har varit så duktig att hon har lyckats samla ihop 5 stjärnor, när hon har varit riktigt duktig så får hon en stjärna och när hon får fem så får hon en leksak. Men ingen affär som de var på (jag var ju hos en kompis) hade leksaken hon ville ha och de leta i många affärer. Starkars Rebecca. Men hon verkar inte vara särskilt ledsen. ;)

Ha det bra!
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Haha! Stjärnsystemet... Vi fick klistermärken om vi städade rummet, min bror och jag, efter vi lekt. Älskar härliga minnen!

2012-01-14 @ 00:56:49
URL: http://Www.chanellesview.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0