Vad jag än gör så blir det fel...

När jag försöker hjälpa till så blir hon arg. När jag försöker trösta henne så blir hon arg. När jag säger till henne så blir hon arg. Vad jag än gör så blir det fel!!!!!!! Jag vet hur länge till jag pallar det här...

T. ex. Igår när Rebecca hade gjort något dumt mot mig så blev jag sur och sa till henne. Då blev hon jätteledsen och börja nästan gråta. Då sa jag att det är okej så länge du lovar att inte göra det igen. Vet ni vad hon gjorde då? Hon grep tag i min arm och börja klösa mig, det kanske inte låter så farligt men det gjorde skitont.

Jag vill vara en bra storasyster som hjälper sin lillasyster. Men det går ju inte!! Hon vill inte ha hjälp av mig. Nu snackar jag självklart inte om alltid men väldigt ofta så är hon såhär.

Vad ska jag göra??

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0