Anledningen till att jag inte har bloggat...

Jag verkligen brann för den här idén först. Jag skrev många bra och långa inlägg. Men inläggen började tyvärr ta slut. Det står verkligen still i huvudet. Jag tycker det är skönt kunna bestämma själv när jag ska skriva men nu börjar jag bli trött på migsjälv. Ska jag blogga eller inte? Jag har bestämt mig för att iallafall försöka. Men jag kommer inte att ta bort bloggen för att inläggen kan fortfarande göra nytta.



Just a update on what's going on...
/Sarah

P.S. Så fort jag börja skriva det här inlägget så poppade en massa idéer upp. Så jag tänker verkligen försöka uppdatera nu.

Kommentarer
Postat av: Alice

KÄMPA PÅ SARAH!! :D

2012-03-17 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0